Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου 2024

Το σπιτι

 



Το σπιτι

Εικοσι εφτα χρονια το εχτιζα με αφοσιωση

Κοντρα στους σεισμους που το συνταραζαν συνθεμελα

                            στολιζα τους τοιχους με ομορφους πινακες

Ακολουθουσα απο δωματιο σε δωματιο τα βηματα των φευγαλεων σκιων  

Εστηνα αυτι σε μελωδιες και μουσικες 

                                                            που ηρεμουσαν την ψυχη μου

Και ηρθε ο μεγαλος σεισμος που το σωριασε στη γη

Χαθηκαν οι ζωγραφιες οι μουσικες και οι σκιες 

                                                        που ειχα φτιαξει.

Στεκομαι σε ενα σωρο μπαζα 

                                τωρα στο τελος της ζωης μου

Και καταλαβαινω πως παντα εδω ειμουν απο την αρχη

Τις σωριασμενες πετρες και τα σιδερα 

προτιμουσα να βλεπω για σπιτι

Τις νυχτες της μοναξιας

                                 τις φωτιζα με το φως της φαντασιας μου

και εφτιαχνα γιορτες χαρας ολοφωτα γλεντια 

αιθουσες γεματες κοσμο που γελουσε και τραγουδουσε

Πηγαινα περα δωθε τα συντριμια ο τρελος

                                         και νομιζα πως χτιζω

με συντροφια τα φαντασματα 

                                    σκιες συντροφια στον μοναχικο μου κοσμο.

Ο μεγαλος σεισμος δεν γκρεμισε το σπιτι 

                                                                που ποτε δεν υπηρχε.

Απλα με ξυπνησε απο τον βαθυ μου υπνο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: