Κυριακή 30 Δεκεμβρίου 2007

Σύγνεφο με παντελόνια-Ηλίας Πασίσης

Ελεγα στη Φοίβη για το αγαπημένο μου ποιήμα του Μαγιακοβσκη και την αλλη μέρα (αυτές οι μαγικές συμπτώσεις )μου εδωσε ο Αντώνης το αλμπουμ του Ηλία Πασσίση .Ταξιδεύοντας στις σελίδες του βρήκα το εργο του του 1972 με τόν ιδιο τίτλο.Ο Πασσίσης μου αρεσε πολύ.Θα σηκώσω εργα του Ας ψιθυρίσει ο Μαγιακόβσκη σε μετάφραση Ρίτσου ενα σύγνεφο με παντελόνια.............

Δοξάστε με
Δεν ειμαι εγω ταίρι των ισχυρών
Εγω πάνω σ ολα που εχουν γίνειβάζω μηδέν
Ετούτοι τσαγκρουνώντας ρίμες στό βιολί τους βράζουν ερωτες κι αηδόνιαγια
να βγάλουν δυό δάχτυλα ζουμί
Ενώ ο δρόμος
δίχως γλώσσα κουλουρίάζεται
Δέν εχει με τι να φωνάξει
Δεν εχει με τι να μιλήσει
ο δρόμος
στριμώχνει σιωπηλά τα βάσανα του
Η φωνή του
σα κόκκαλο ψαριού στο λαρύγγι του
Η πολιτεία αμπάρωσε το δρόμο με σκοτάδι

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

Tο F-M Blog πρώτο και πλήρως ενημερωμένο μουσικό portal στην Ελλάδα χαιρετά όλους τους φανατικούς αναγνώστες του και εύχεται ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ σε όλον τον κόσμο καθώς και Ειρήνη και Υγεία για το 2008

F-M Blog πάντα πρώτο με διαφορά στις προτιμήσεις και την συνείδηση του κοινού www.fmblog.tk